Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

Указания

Какъв тип въпроси мога да задам тук?

Тази общност е създадена за потребители - професионалисти, любители, контрагенти и програмисти. Можете да задавате въпроси относно:

  • как да инсталирате Odoo на конкретна инфраструктура,
  • как да конфигурирате или персонализирате Odoo за конкретни бизнес нужди,
  • какъв е най-добрият начин да използвате Odoo за конкретни бизнес нужди,
  • как да разработите модули за собствени нужди,
  • конкретни въпроси за предлаганите от Odoo услуги и др.

Преди да попитате - моля, уверете се, че сте потърсили подобен въпрос. Можете да търсите въпроси по тяхното заглавие или маркери. Освен това е добре да отговаряте на собствените си въпроси.

Моля, избягвайте да поставяте въпроси, които са твърде субективни и спорни или не са свързани с тази общност.

Какво трягвам във въпросите си?

Трябва да задавате само практически и подходящи въпроси върху действителните проблеми, с които се сблъсквате. Бъбриви въпроси или такива с отворен край намаляват полезността на този сайт и изтласкват другите въпроси от началната страница.

За да предотвратите варианта въпросът Ви да бъде сигнализиран и евентуално премахнат, избегнете задаването на      субективни въпроси, където ...

  • всеки въпрос е еднакво валиден: “Кой е Вашият любим ______?”
  • отговорът Ви е предоставен заедно с въпроса, така че очаквайте повече отговори: "Използвам ______ за ______, а Вие какво използвате?"
  • няма реален проблем за разрешаване: "Любопитен съм дали и други се чувстват като мен."
  • задават ни един отворен, хипотетичен въпрос: "Какво ще стане, ако ______ това се случи?"
  • това е тирада, прикрита като въпрос: "______ неприятно, нали?"

Ако се вписвате в един от тези примери или ако мотивацията Ви да попитате нещо е продиктувана от “Бих искал/а да се включа в дискусия относно ______”, то тогава няма какво да питате тук, а в нашите мейлинг списъци. Ако обаче мотивацията Ви е “Бих желал/а другите да ми обяснят ______ ", тогава най-вероятно мястото Ви е точно тук.

(Горният раздел беше адаптиран от FAQ на Stackoverflow.)

Освен това:

  • Отговорите не трябва да добавят или разширяват въпроси. Вместо това или редактирайте въпроса, или добавете коментар.
  • Отговорите не трябва да коментират други въпроси. Вместо това добавете коментар по останалите отговори.
  • Отговорите не трябва да са повод за последващи въпроси. Вместо това добавете индикация за коментар по въпроса "Възможно дублиране на ...". Обаче е добре да включите линкове към други въпроси или отговори, предоставящи съответната допълнителна информация.
  • Отговорите не трябва просто да предоставят линк или решение. Вместо това предоставете описателния текст за решението в отговора си, дори и да е просто копиране/поставяне. Линковете са добре дошли, но трябва да се допълват от отговор, рефериращи източници или допълнително четене.

Какво трябва да избягвам в отговорите си?

Отговорите не трябва да добавят или разширяват въпроси. Вместо това или редактирайте въпроса, или добавете коментар.

Отговорите не трябва да коментират други въпроси. Вместо това добавете коментар по останалите отговори.

Отговорите не трябва да са повод за последващи въпроси. Вместо това добавете индикация за коментар "Възможно дублиране на...". Обаче е добре да включите линкове към други въпроси или отговори, предоставящи съответната допълнителна информация.

Отговорите не трябва просто да предоставят линк или решение. Вместо това предоставете описателния текст за решението в отговора си, дори и да е просто копиране/поставяне. Линковете са добре дошли, но трябва да се допълват от отговор, рефериращи източници или допълнително четене.

Отговорите не трябва да отключват дебати Тази общност Q&A не е дискусионна група. Моля, избягвайте да отключвате дебати с отговорите си, тъй като те са склонни да размиват същността на въпросите и отговорите. За кратки дискусии, моля, използвайте коментарни умения.

Когато даден въпрос или отговор са гласувани положително, потребителят, който ги е публикувал, ще натрупа определен брой точки, наречени "карма точки". Тези точки представляват своеобразна груба преценка на доверието на общността към него. Въз основа на тези точки на потребителите постепенно се възлагат различни задачи за модериране.

Например, ако зададете интересен въпрос или дадете полезен отговор, приносът Ви ще бъде гласуван положително. От друга страна, ако отговорът е подвеждащ, той ще бъде гласуван отрицателно. Всеки вот "за" ще генерира 10 точки, всеки вот "против" ще отнема 10 точки. Има лимит от 200 точки, които могат да се акумулират за отговор или въпрос на ден. Таблицата, поместена в края, обяснява изискванията за точките, трупащи репутация, за всеки вид задача за модериране.

Защо други хора могат да редактират моите въпроси/отговори?

Целта на този сайт е да създаде подходяща база от знания, която да отговаря на въпросите, свързани с Odoo.

Следователно въпросите и отговорите могат да бъдат редактирани като wiki-страници от опитни потребители на този сайт, за да се подобри цялостното качество на съдържанието на базата знания. Такива привилегии се предоставят въз основа нивото на кармата на потребителя: ще можете да направите същото, след като кармата Ви нарасне достаъчно.

Ако този подход не Ви допада, моля, уважавайте общността и използвайте общности на Google+ вместо това.

5 гласувайте положително, добавяйте коментари
50 гласувайте отрицателно
30 вмъкнете текстов линк, качете файлове в системата
750 биографията Ви може да се вижда като изскачащо съобщение
50 изтрийте собствен коментар
100 сигнализирайте като обидни, затворете собствените си въпроси
300 изтрийте всяка публикация, разгледайте сигнализациите за обиди
500 приемете всеки отговор
500 изтрийте всеки коментар
500 затворете всяка публикация
1 000 изтрийте всеки въпрос или отговор

Продължавайте да се информирате

За тази общност

Тази общност е за професионалисти и ентусиазирани почитатели на нашите продукти и услуги. Споделяйте и обсъждайте заедно най-доброто съдържание и нови маркетингови идеи, изградете своя професионален профил и станете по-добър маркетьор. Обратно към Помощ